Velkommen til Motionsboxen

BLIV MEDLEM

Vil du meldes ind, så kan du med fordel gøre det online LIGE HER.
Du er også velkommen til at møde op fysisk, i det tidsrum der er bemanding.
Vær opmærksom på vores åbningstider med bemanding

Link til vores bookingsystem

KLIK HER for at komme ind og booke hold mm.

Link til vores Instagram – giv os et follow

Instagram

Åbningstider

Vores åbningstider er som følger:

Alle ugens dage fra klokken 04.00 til 00.00. 

Her skal du være opmærksom på at du skal bruge det armbånd du har fået udleveret til at “bippe” dig ind. 
Tidsrum hvor dørene er åbne, uden du skal bippe. 

Yderdøren

Mandag – fredag kl. 07.00 – 22.00
Weekend samt helligdage kl. 08.00 – 14.00

Døren til Motionsboxen

Mandag – torsdag kl. 08.00 – 15.00
Fredag kl. 08.00 – 13.30
Det er i disse tidsrum at du kan finde bemanding. 
Bemandingen vil løbende blive udvidet. Hold øje her på hjemmesiden, eller nede i Motionsboxen.

IMG_9395

Priser

Erhvervsaftale

Kunne du tænke dig en erhvervsaftale til din arbejdsplads eller virksomhed, så tøv ikke med at kontakte os på mail motion@hadsundse.dk
Vi står klar til at tilbyde dig en unik mulighed for dig og dine kollegaer/ansatte/medarbejdere.

RETNINGSLINJER OG BRUGERBETINGELSER FOR MOTIONSBOXEN HOS HADSUND HALLERNE

1. GENERELLE REGLER

1.1. Medlemskab af Hadsund Hallernes Motionsboxen giver adgang til brug af centrets faciliteter i overensstemmelse med de gældende regler og åbningstider.
1.2. Medlemmerne skal følge personalets anvisninger og overholde centrets ordensregler.
1.3. Al brug af centrets faciliteter sker på eget ansvar.

2. ÅBNINGSTIDER

2.1. Motionscentrets åbningstider er 04.00 – 00.00.
2.2. Ændringer i åbningstiderne kan forekomme ved særlige lejligheder, og vil blive annonceret på centrets hjemmeside (www.hadsundsportogevent.dk/motionsboxen) og opslagstavlen ved indgangen til centret.

3. MEDLEMSKAB

3.1. Medlemskab er personligt og kan ikke overdrages til andre.
3.2. Betaling af medlemskab kan ske ved oprettelse af medlemskab inden den angivne frist, eller foregå via månedligt abonnement, for at opretholde adgang til centret.
3.3. Ved udmeldelse skal dette ske skriftligt. Opsigelsesperioden er løbende måned + én måned. Udmeldelse kan også ske mundligt i tidsrum med bemanding.
3.4. For oprettelse af medlemskab skal brugeren være fyldt 13 år.
3.5. Alle brugere af centret, der ikke er fyldt 15 år, skal altid træne i følge med et medlem, der er over 18 år. Dog kan gyldige medlemmer af en forening der benytter Hadsund Sport og Event træne i centeret alene.

4. ADGANGSKORT

4.1. Alle medlemmer skal anvende deres armbånd ved indgang til centret, eller tjekke ind automatisk på telefonen via vores app.
4.2. Misbrug af armbånd, herunder udlån til andre personer, vil medføre bortvisning og mulig ophævelse af medlemskabet.
4.3. Ved tab af armbånd skal dette straks meddeles til centrets personale.

5. BRUG AF FACILITETER

5.1. Maskiner og udstyr skal benyttes i overensstemmelse med de opsatte instruktioner.
5.2. Efter brug skal maskiner og udstyr afsprittes og stilles på plads.
5.3. For at sikre alles sikkerhed, er det ikke tilladt at anvende maskinerne på en måde, der kan skade dig selv eller andre.
5.4. Det er ikke tilladt at medbringe eget træningsudstyr uden forudgående godkendelse fra centrets ledelse.
5.5. Der må ikke udøves privat virksomhed, såsom træningsvejledning, personlig træning eller anden selvstændig virksomhed, uden forudgående skriftlig tilladelse fra Hadsund Hallernes ledelse.
5.6. Børn under 13 år må ikke opholde sig i træningsarealerne uden forudgående aftale med Hadsund Sport og Event. Dog er det tilladt at have spædbørn med i en lift eller lignende. Dette er dog kun tilladt ved vores cardiomaskiner. Det er ikke tilladt at have spædbørn med andre steder i centret af sikkerhedsmæssige årsager. Undtagelsesvis, må børn godt medbringes på holdtræning, såfremt de er af den for holdet oplyste målgruppe. Det er forældrenes ansvar, at dette overholdes.

5.7 Hvis du vil høre anden musik end den, vi spiller i centret, skal der benyttes høretelefoner. Mobilsamtaler i centret skal begrænses. Vis hensyn til de andre i centret ved brug af telefon, og hold den lydløs under træning. 

5.8. Det er ikke tilladt at tage billeder og film, hvor andre medlemmer – uden deres samtykke – kan identificeres. Alt erhvervsmæssig eller redaktionel film og foto materiale er kun tilladt, såfremt der er givet tilladelse hertil fra Hadsund Hallernes ledelse. Tilladelse skal indhentes på forhånd.

5.9. Vi tillader ingen brug af talkum, kalk eller lign. i centeret.

 

6. PÅKLÆDNING OG HYGIEJNE

6.1. Efter træning skal de brugte maskiner afsprittes, og alle brugere har ansvar for at rydde op efter sig selv.
6.2. Medlemmerne skal bære passende træningstøj og rent indendørs fodtøj under al træning.
6.3. Enhver form for udendørs fodtøj er forbudt i træningsområderne.
6.4. Træning skal foregå iført træningstøj. Det er ikke tilladt at træne i bar overkrop. Hvis du ønsker at træne i tank-top, sports-BH eller lignende, skal beklædningen dække brystkassen.
6.5. Det er ikke tilladt at opholde sig i centret med rygmærke eller (anden) banderelateret beklædning. Dette gælder også tatoveringer, tasker, smykker osv., der er banderelateret.

7. SKADER OG ANSVAR

7.1. Hadsund Hallerne påtager sig ikke ansvar for personskader, der opstår som følge af træning eller brug af centrets faciliteter, medmindre det skyldes centrets grove uagtsomhed.

8. ORDEN OG OPFØRSEL

8.1. Det er forbudt at opføre sig truende, støjende eller på anden måde forstyrrende over for andre medlemmer og personalet.
8.2. Brug af stoffer, alkohol eller dopingmidler er strengt forbudt i centret.
8.3. Overtrædelse af reglerne kan medføre advarsel, midlertidig karantæne eller ophævelse af medlemskabet samt bortvisning.

9. OPBEVARING AF PERSONLIGE EJENDELE

9.1. Personlige ejendele skal låses inde i skabene for at mindske risikoen for tyveri. Opbevaring er på eget ansvar. 

9.2. Skabene er ikke personlige og skal tømmes efter endt træning. Hængelåse, der ikke er fjernet ved lukketid, vil blive klippet op og erstattes ikke. 

9.3. Tasker, jakker og lignende må ikke medbringes rundt i centret.

9.4. Glemte sager opbevares i 90 dage. 

9.5. Transportmidler (bl.a. løbehjul, cykler og barnevogne) må ikke medbringes i centret, og fjernes uden ansvar. 

10. KOMMUNIKATION OG INFORMATION

10.1. Centret vil kommunikere vigtige meddelelser via e-mail, centrets hjemmeside, centrets app eller opslag i centret.
10.2. Medlemmerne forpligter sig til at holde deres kontaktinformationer opdateret.

11. ÆNDRINGER AF BETINGELSER

11.1. Hadsund Hallerne forbeholder sig retten til at ændre disse retningslinjer og brugerbetingelser.
11.2. Medlemmerne vil blive informeret om væsentlige ændringer med mindst en måneds varsel.

12. TVISTER

12.1. Eventuelle uoverensstemmelser mellem medlemmet og Hadsund Hallerne skal søges løst ved dialog. Hvis dette ikke lykkes, kan sagen henvises til de relevante myndigheder eller domstole.